Indien u lid bent van de Schokkervereniging, kunt u een toegangscode aanvragen voor het besloten ledengedeelte van deze website. Daar vindt u alle recente artikelen uit het Schokker Erf en een groeiende verzameling artikelen uit het archief. Verder treft u hier de actuele financiële stukken (jaarrekening, begroting, balans) ten behoeve van de algemene ledenvergadering. We willen dit verder uitbouwen zodat leden overal en altijd informatie rond hun Schokker roots bij de hand hebben en zich zo nog nauwer betrokken voelen bij onze vereniging.
Door het invullen van onderstaande gegevens kunnen wij een toegangscode voor u aanmaken, u krijgt binnen enkele dagen bericht. Let er op dat u de contributie voor het volgende jaar tijdig - uiterlijk in februari - overmaakt, anders wordt uw inlogaccount afgesloten. Bij nieuwe leden geldt dat we eerst de betaling voor het lopende jaar moeten hebben ontvangen.

Naam:

Adres:

Postcode:

Woonplaats:

Telefoon:

Gewenste inlognaam:

E-mailadres:

Als het goed is, krijgt u binnen enkele dagen uw wachtwoord toegestuurd. Is dat niet zo, meld het ons!