De minimale contributie bedraagt € 16,50 per jaar, te voldoen in januari op IBAN: NL24INGB0002200615 (Bicnummer INGBNL2A), t.n.v. Schokkervereniging te Diepenveen. (u krijgt geen nader bericht of acceptgiro).

Als lid - in Nederland - ontvangt u viermaal per jaar Het Schokker Erf, met wetenswaardigheden en oude verhalen over Schokland en de Schokkers en met informatie over de vereniging en nieuws over Schokland. Bovendien krijgt u toegang (op aanvraag, via Aanvraag inlogaccount voor leden) tot het besloten deel van deze website, met o.a. alle recente artikelen uit Schokker Erf. Zorg dan wel voor tijdige betaling van de contributie (uiterlijk in februari)! U kunt ook afzien van de papieren versie (met name voor buitenlanders), en alleen op de website kijken.

U kunt (tegen betaling) deelnemen aan onze jaarlijkse Schokkerdag op de eerste zaterdag van september.
Bovendien bent u van harte welkom – zonder kosten - op onze Nieuwjaarsbijeenkomst op Schokland.
Draagt u onze vereniging een warm hart toe, en bent u net als wij geboeid door het voormalige eiland Schokland en zijn bewoners?
Word dan lid van onze vereniging!

U kunt zich aanmelden als lid van de Schokkervereniging via het formulier hieronder of per gewone post: Ledenadministratie Schokkervereniging, Olsterweg 1d, 7431 EH Diepenveen